Thursday 14 December 2017

Moje doświadczenie w handlu opcje


Options Basics Tutorial. Nawadnie wiele portfeli inwestorów zawiera inwestycje, takie jak fundusze i obligacje funduszy inwestycyjnych. Ale różnorodność papierów wartościowych, które masz do dyspozycji, nie kończy się. Inny rodzaj zabezpieczeń, nazywany opcją, stanowi okazję do wyrafinowania inwestorów. Siła opcji leży w ich wszechstronności Umożliwiają dostosowanie lub dostosowanie pozycji w zależności od sytuacji, która pojawia się Opcje mogą być tak spekulatywne lub konserwatywne, jak chcesz To oznacza, że ​​możesz zrobić wszystko, od ochrony pozycji od upadku do całkowitego zakładu na temat przemieszczania się na rynku lub indeksie. Ta wszechstronność nie przychodzi jednak bez kosztów. Opcja to skomplikowane papiery wartościowe i może być bardzo ryzykowne. Dlatego, gdy opcje handlu, zobaczysz zrzeczenie się, takie jak poniższe. nie są odpowiednie dla każdego Opcja handlu może mieć charakter spekulacyjny i mieć znaczne ryzyko utraty Tylko inwestować w kapitał podwyższonego ryzyka. ciało mówi, handlu opcjami wiąże się ryzyko, zwłaszcza, jeśli nie wiesz, co robisz Z tego powodu wiele osób sugeruje, abyś wymykał się z opcji i zapomniał o ich istnieniu. Z drugiej strony, ignorując wszelkiego typu inwestycje, w słabej sytuacji Może spekulatywny charakter opcji nie pasuje do Twojego stylu Nie ma problemu - to nie spekuluj opcji Ale zanim zdecydujesz się nie inwestować w opcje, powinieneś je zrozumieć Nie poznając, jak opcje są tak samo niebezpieczne, jak skok w prawo bez wiedzy na temat opcji, które nie tylko straciłyby posiadanie innego elementu w swojej przyborniku, ale także utraty wiedzy na temat działań niektórych największych korporacji świata. Czy to w celu zabezpieczenia ryzyka transakcji walutowych czy też formę opcji na akcje, większość wielonarodowych użytkowników korzysta z opcji w jakiejś formie lub innej. Ten samouczek przedstawi podstawy opcji. Pamiętaj, że większość opcji s handlowcy mają wieloletnie doświadczenie, więc nie oczekujcie, że będą ekspertami natychmiast po przeczytaniu tego samouczka Jeśli nie wiesz, jak działa giełda, zapoznaj się z instrukcjami dotyczącymi podstawowych zasobów. Opcje NASDAQ Trading Guide. Equity options are today uznany za jeden z najbardziej udanych produktów finansowych, które mają zostać wprowadzone w dzisiejszych czasach Opcje okazały się być doskonałym i roztropnym narzędziem inwestycyjnym oferującym Ci, inwestorowi, elastyczność, dywersyfikację i kontrolę w ochronie Twojego portfela lub generowaniu dodatkowych dochodów z inwestycji Mamy nadzieję, że uważaj, że to pomocny przewodnik dla uczenia się, jak handlować opcjami. Wśród opcji. Opcje są instrumentami finansowymi, które mogą być skutecznie wykorzystywane w niemal każdej sytuacji rynkowej i prawie na każdym celu inwestycyjnym Wśród kilku z wielu sposobów rozwiązania mogą pomóc. Chroń swoje inwestycje przed spadkiem cen rynkowych. Zwiększ swoje przychody z tytułu bieżących lub nowych inwestycji. Kup akcje po niższej cenie. od wzrostu lub spadku cen kapitału własnego bez posiadania kapitału własnego lub jego sprzedaży w całości. Doskonały wariant handlowy. Efektywne i płynne rynki. Umowa oparta na standardowych umowach pozwala na uporządkowane, wydajne i płynne rynki opcyjne. Pozycje są niezwykle wszechstronnym narzędziem inwestycyjnym Ponieważ ich unikalnej struktury wynagrodzenia za ryzyko, opcje mogą być stosowane w wielu kombinacjach z innymi opcjami kontraktowymi lub innymi instrumentami finansowymi, aby osiągnąć zyski lub ochronę. Opcja kapitału własnego umożliwia inwestorom ustalenie ceny za określony okres czasu, w którym inwestor może zakupić lub sprzedać 100 udziałów w kapitale własnym za cenę premium, która jest tylko procentem tego, co należałoby zapłacić na rzecz posiadania kapitału własnego. Pozwala to inwestorom opcjonalnym na wykorzystanie ich mocy inwestycyjnej, zwiększając jednocześnie potencjalną nagrodę z przepływu kapitału własnego. Ograniczone ryzyko dla nabywcy. W przeciwieństwie do innych inwestycji, w których ryzyko nie ma granic, handel prawami oferuje określone ryzyko dla kupujących. Opcja buye r absolutnie nie może stracić więcej niż cena opcji, premia Ze względu na to, że prawo do zakupu lub sprzedaży podstawowego papieru wartościowego po określonej cenie wygasa w określonym terminie, opcja ta wygasa za bezwartościową, jeśli warunki do zyskownego wykonania lub sprzedaży opcji umowa nie jest spełniona przed upływem terminu Nieprzerwana opcja sprzedawca czasami określana jako odkrywca pisarza opcji, z drugiej strony, może stanąć przed nieograniczonym ryzykiem. Przewodnik dotyczący opcji zawiera omówienie charakterystyk opcji na akcje oraz sposobu ich realizacji w następujących segmentach. Zastrzeżenie W tej witrynie omówiono opcje wymiany handlowej wydane przez firmę Options Clearing Corporation Żadne oświadczenie w tej witrynie nie powinno być interpretowane jako zalecenie zakupu lub sprzedaży zabezpieczenia, ani do udzielania porad inwestycyjnych, które obejmują ryzyko i nie są odpowiednie dla wszystkich inwestorów Przed kupnem lub sprzedażą opcji osoba musi otrzymywać i przeanalizować kopię Charakterystyk i Ryzyka Zmodyfikowanych O ptaki opublikowane przez firmę Clear Options Corporation można uzyskać od firmy pośrednika jednej z centrów Options Clearing Corporation przy One North Wacker Drive, Suite 500, Chicago, IL 60606, dzwoniąc pod 1-888-OPTIONS lub odwiedzając wszystkie omówione strategie, w tym przykłady przy użyciu rzeczywistych papierów wartościowych i danych o cenach są ściśle dla celów ilustracyjnych i edukacyjnych i nie powinny być interpretowane jako poparcie, zalecenie lub zachęcenie do kupna lub sprzedaży papierów wartościowych. Zdobycie opcji Quotes. Real-Time After Hours Pre-Market News. Flash Quote Podsumowanie Cytat Wykresy interaktywne Ustawienie domyślne. Pamiętaj, że po dokonaniu wyboru zastosuje się do wszystkich przyszłych odwiedzin Jeśli w dowolnym momencie chcesz przywrócić ustawienia domyślne, wybierz opcję Domyślne ustawienie powyżej. Jeśli masz jakieś pytania lub napotykasz jakiekolwiek problemy przy zmianie ustawień domyślnych, napisz do nas e-mail. Potwierdź wybór. Wybrałeś zmianę domyślnego ustawienia wyszukiwania Quote będzie domyślną stroną docelową, chyba że zmienisz konfigurację ponownie lub usuniesz pliki cookie Na pewno chcesz zmienić swoje ustawienia. Zapraszamy do zapytania. Proszę wyłączyć blokadę reklam lub zaktualizować ustawienia, aby upewnić się, że javascript i pliki cookie są włączone, dzięki czemu możemy nadal dostarczać Ci pierwszorzędnych informacji rynkowych i danych, które oczekują od nas. Moje pierwsze konto handlowe i DMAT było z W tym czasie nie wiedziałem wiele o rynku akcji i ICICIdirect oferowane konto 3in1 z zapisem konta bankowego, kontem handlowym i kontem DMAT Interfejs był przyjazny dla użytkownika i nie miałam większych problemów z zapoznaniem się z serwisem używanym do handlu tylko w segmencie dostaw, a czasami w ciągu dnia Opłaty za przesyłkę wynosiły 0 75 procent wolumenu obrotu Aktualne opłaty za dostawy to 0 55 procent wolumenu obrotu, aw segmencie opcji 90 Rs za partię Zależnie od obciążeń może się różnić Moim doświadczeniem z ICICIdirect jest Pszczoła n dobry serwis mądry, ale to kosztowne brokera i opłaty są na wyższej stronie Jeśli dopiero co rozpoczął obrotu akcjami lub długoterminowego inwestora, który po prostu kupić i przytrzymać na dłuższy okres niż może być ICICIdirect jest dobrym brokerem Ale jeśli są opcje handlowe i głównie pisać opcje takie jak ja niż ICICIdirect nie są dla Ciebie, ponieważ to po drogich stronach kosztuje ustalony margines sprzedaży opcji w wysokości 14 procent wartości zamówienia taki wyższy marż odciąga swoje zwroty Obecnie nie jestem w obrocie na ICICIdirect i planuje wyjść całkowicie. To drugi rachunek handlowy był z firmy Religare broking ltd Oferował opłaty za dostawy w wysokości 0 2 procent wolumenu obrotu i były niższe niż ICICIdirect więc przeniósł się do niego Kiedy już złożyłem moje zamówienie z dealerem na zakup akcji na telefon w określonej cenie, zamiast kupować w cena graniczna złożyła zamówienie po zerowej cenie, w wyniku czego akcje były kupowane po cenie rynkowej W godzinach wieczornych, kiedy otrzymałem potwierdzenie dotyczące tych akcji, byłem w szoku w cenie realizacji zwróciłem się do dealera z moim menedżerem RM Relationship Manager, powiedział mi, że powoli i stopniowo dostosuje straty, powiedział mi, żebym nie rejestrował skargi, ale to był mój największy błąd i powinienem był złożyć skargę do SEBI After że incydent nie byłem w stanie handlować od jakiegoś czasu i kiedy zacząłem handlować znowu, muszę wiedzieć, że mój RM opuścił Religare Obecnie nie prowadzę handlu z firmą Religare broker ltd. My kolejny rachunek handlowy był z BMA twórcami dobrobytu ltd Odkąd chciałem obniżyć moją opcję handlu brokera, zdecydowałem się na przedpłacone maklerskie z BMA opcji maklerskich był Rs 13 za partię w segmencie akcji i 7 Rs za partię w segmencie walut Przedpłacone maklerskie było ważne przez rok Ale kłopoty zaczął się po 7-8 miesięcy moja pośrednictwo dla opcji na akcje wzrosła do 50 Rs za każdą partię Kiedy zapytałem o obsługę klienta i mój RM nie zrobiłam żadnej zadowalającej odpowiedzi byłem pewien, że nie skorzystałem z mojej przedpłaconej maklerski i potwierdziłem przez backoffice Wreszcie po rezygnacji musiałem złożyć skargę z SEBI przeciwko twórcom bogactwa BMA Przez 2 miesiące było i między komunikacją między BMA a mną przez NSE SEBI przekazało skargę do NSE Ostatecznie BMA przyznała, że ​​był to błąd wprowadzania danych w moim biurze i przyznałem, że pozostało mi brokera na moim koncie Nie tylko to miałem kolejne bolesne doświadczenie z BMA Z błędem sprzedałem opcje w IVRCL Infra, które znajdowały się w kategorii zakazu NSE FO Kto od ryzyka nazywa mnie po 4 dniach, aby wylać z obrotu inaczej Będę miał 5000 Rs za dziś i byłem zszokowany i zapytał go, dlaczego nie powiedziałem tego wcześniej powiedział mi, że to twój błąd, powinieneś spojrzeć na kategorię FO banku przed handlem mówiłem to do siebie, tak to mój błąd, że otworzyłem konto z BMA przestałem handlować z BMA i nigdy nikomu nie radzę nikomu, aby otworzyć konto z tym. Moje konto handlowe jest z Edelweiss Na tym koncie również zapłaciłem zaliczki erage Opcje maklerskie w segmencie akcji wynosi Rs 15 na partię i 4 Rs za partię w segmencie walutowym Przedpłacone maklerskie jest ważne przez rok W rzeczywistości nie byłem w stanie wykorzystać pełnej pośrednictwa w ciągu jednego roku, ale został odnowiony ponownie przez cztery miesiące Edelweiss made niektóre zmiany ostatnio i teraz nie pozwalają na handel opcji, które są o 20 procent od ceny spotowych Czasami bardzo irytujące, że można handlować na bardzo dobrą okazję Edelweiss nawet nie pozwala na handel opcji z dala od obecnej serii Ostatnio próbowałem kupić grudniową serię Nifty, ale system nie pozwolił mi to zrobić Ale ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolony z usług Edelweiss i nadal będę handlował z nim, dopóki nie znajdę lepszej alternatywy. doświadczenie, że nigdy nie powinieneś nigdy ufać swojemu brokerowi Regularnie sprawdzaj notatki dotyczące kontraktu i saldo w księgach rachunkowych Nigdy nie wiesz, jakie opłaty mogą pobierać Jeśli napotkasz jakieś problemy z serwisem niż c heck z nimi i zachować go udokumentowane W przypadku, gdy problem nie zostanie rozwiązany, złożyć skargę do SEBI. Zastrzeżenie To są moje osobiste poglądy i należy zrobić swoją należytą staranność, zanim przystąpisz do niczego napisanego w tym blogu Proszę o rozsądną troskę podczas handlu opcjami , zwłaszcza podczas sprzedaży Nie radzę nikomu sprzedawać lub kupować opcji Mój cel pisania tego bloga jest podkreślenie moich strategii obrotu. Post navigation. Leave Anuluj odpowiedź. Dziękuję bardzo za dane wejściowe i pomogło mi to dużo Mam konto z BMA z ostatniego roku Podobnie jak ja byłem nowy, gdy dostałem konto otwarte przez BMA Wealth Creators, ale z serii złych doświadczeń, jakie miałem z nimi Nigdy nie polecam BMA twórcom dobrobytu wszystkim, którym byłem nigdy nie poinformowałem, że mój plan Advance Brokerage, za który zapłaciłam R,000 do 30 000, będzie ważny tylko przez jeden rok Niedawno otrzymałem telefon od BMA i powiedzieli mi, żebym je odnowił, bo inaczej straci mój Rs29,900 Powiedziałem, że nie zostałem poinformowany o tym przez swoich przedstawicieli, którzy powiedzieli, że to był mój błąd, ponieważ muszę zgodzić się na to, że już zamówili mój podpis, nie mówiąc o tym, powiedziałem im, że nie dokonałem więcej niż jednej transakcji w ostatnim rok jako wyjątek Całkowita kwota zostanie przeniesiona Ale ku mojemu zdziwieniu poprosili o rozważenie i powiedziano mi tylko, że jeśli wezmę dodatkowy produkt, np. ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej lub wykup ubezpieczenia na życie lub plan emerytalny, tylko wtedy z niego zrezygnuje odnowienie kwoty 5000 Rs z mojego istniejącego konta, a jeśli nie otrzymam od nich dodatkowego produktu lub go odnowię, płacąc 5000 Rs za więcej, jako opłatę odnawiania, zamkną mój Advance Brokerage Plan, a utknęte pieniądze nie zostaną utracone wiem, co robić teraz, ponieważ ani ja nie podobał mi się ich produkt, który mi ofiarował, ani nie ufam BMA, ponieważ nigdy nie pomagali mi, gdy potrzebowałem ich pomocy, a wreszcie nie chcę płacić więcej pieniędzy na odnowienie mojego istniejące acccount Jakiekolwiek sugestie. Jak napisałem w moim blogu Moje doświadczenia z BMA zostały zrobione z nigdy nie handlowałem z BMA lub radzę każdemu, aby otworzył konto z nimi W Twoim przypadku, zgodnie z umową podpisaną przez regres dla Ciebie jest nie było w obrocie Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić nie jest, aby przejść do dowolnego dodatkowego produktu z BMA Już straciłeś, tracę więcej pieniędzy z nimi.

No comments:

Post a Comment