Przedstawiony przez Dan Lewer w dniu 26 października 2009 r. System handlu uprawnieniami do emisji w UE EU ETS jest głównym elementem polityki europejskiej w odpowiedzi na zmiany klimatyczne Obejmuje ponad 10 000 fabryk, elektrowni i zakładów przemysłowych, które wspólnie stanowią około połowę emisji dwutlenku węgla w Europie Co ciekawe, taki duży program otrzymał krytykę Program nie jest doskonały, a cztery najczęstsze krytyki są krótko opisane poniżej.1 Czy jest zbyt wiele dodatków. Jaka jest krytyka. Według Sandbag organizacji zajmującej się ochroną środowiska, sektory unijnego systemu handlu uprawnieniami do emisji otrzymały większe odszkodowania, niż im potrzebne Oznacza to, że nie muszą redukować emisji i są w stanie sprzedać dodatki na zyski z zysków. Jak uzasadnione jest to. W niektórych gałęziach przemysł ma więcej kredytów niż potrzeba, system jako całość wymaga nakładów na emisję. Analiza zużycia piany wykazuje, że w 2008 r. przedsiębiorstwa przemysłowe i energetyczne musiały zredukować swoje emissi o 190 milionów ton. Każde z państw członkowskich decyduje, w jaki sposób rozdzielnice będą rozdzielane między sektory gospodarki i zazwyczaj starają się chronić niektóre branże przed niekwalifikowalnością, dając im bezpłatne uprawnienia. Prowadzi to do nierównych sytuacji między sektorami. Jeśli uczestnicy programu wierzyli że zbyt dużo uprawnień, cena spadnie do zera Jednak uprawnienia do emisji w UE mają zdecydowaną cenę. Jaki jest wpływ na wycofywanie z emisji dwutlenku węgla. Jeśli pojawiły się dodatkowe uprawnienia w ramach systemu handlu emisjami w UE niż uczestnicy, ich emerytury niekoniecznie redukują emisje Jednak system będzie wymagał cięć emisji, co oznacza, że wszystkie uprawnienia zostaną wykorzystane Każdy dodatek, który jest na emeryturze, redukuje emisje o jedną tonę.2 Czy cena może się załamać, podobnie jak poprzednio. Jaka jest krytyka. Wiosną 2006 r. Cena uprawnień do emisji w UE spadła, prawie do zera To było w fazie jednego z programów, który trwał od 2005 r. 2007 r. Może wykazać nieodłączność systemu i wykazać, że podobny upadek może się powtórzyć. Jak to uzasadnione. Cena spadła, gdy Komisja Europejska wydała pierwszą partię zweryfikowanych danych dotyczących emisji Przedtem poziom emisji dwutlenku węgla opierało się na szacunkach Dane wykazały, że zbyt wiele przydziałów zostało rozdzielonych, ponieważ organy regulacyjne uznały, że poziomy emisji były wyższe niż faktycznie istniały. Komisja Europejska publikuje teraz dane dotyczące zweryfikowanych emisji rocznie, a rynek ma jasne zrozumienie emisji wolumenów w Europie Oznacza to, że prawdopodobieństwo ponownego zaistnienia zdarzenia, jakim jest zawirowanie cen w 2006 r. Cena zmian uprawnień do emisji w UE, głównie ze względu na zmiany cen energii i produkcji przemysłowej Na skutek recesji gospodarczej, która rozpoczęła się pod koniec 2007 r. uprawnień do spadku, ponieważ przedsiębiorstwa zanieczyszczające wytwarzały mniej dwutlenku węgla Te zmiany nie powodują syst emisja wstrząsów, takich jak załamanie w 2006 r. Jaki jest wpływ na wycofanie z emisji dwutlenku węgla. W związku z zapotrzebowaniem na zmiany uprawnień do emisji w UE, cena płacona za przejście na emeryturę zmienia się Latem 2007 r., gdy cena ropy była bardzo wysoka, były stosunkowo drogie Wiosną 2009 r., kiedy produkcja przemysłowa była niska, przydziały były stosunkowo tania. Obniżenie ceny aż do zera oznaczałoby nadwyżkę kredytów, a odprawy emerytalne nie zmniejszyły emisji, jednak uważa się to za mało prawdopodobne. 3 Czy system powoduje, że przemysł energochłonny przemieszcza się poza Europę. Jaka jest krytyka. Europa, szczególnie poprzez EU ETS, ma silniejsze przepisy dotyczące zmian klimatu niż większość innych części świata Może to stanowić obciążenie dla branż narażonych na emisję dwutlenku węgla i handlu, jak aluminiowe i stalowe, które mogą zdecydować się na wyjazd poza Europę, aby uniknąć nakładów na węgiel nałożonych przez EU ETS. Jest to często nazywane wyciekiem. Jest to uzasadnione. A sma Ilości wycieków uważa się za wynikłe w wyniku corocznego przeglądu rocznego wskaźnika emisji CO2 w UE na rynkach emisji dwutlenku węgla, co wskazuje, że około dwudziestu przedsiębiorstw prowadzących handel europejskim systemem handlu uprawnieniami do emisji przeniosło już część swojej działalności w wyniku emisji dwutlenku węgla cena trzech na dwudziestu rozważa przeniesienie części swojej działalności, a szesnaście na dwudziestu nie jest. Kietra i państwa członkowskie zmierzają do ochrony przemysłu, które mogą przemieszczać się poza terytorium UE, przez przyznawanie im bezpłatnych kredytów, zamiast wymagać, aby kupowali kredyty za pośrednictwem aukcji. Jaki jest wpływ na emeryturę w przypadku węgla. Jeśli emerytura węgla zwiększa cenę uprawnień do emisji w UE, może zwiększyć ilość wycieków, a tym samym zmniejszyć redukcję emisji w Europie. Nie jest to istotna kwestia, ponieważ wpływ wyeliminowania emisji węgla na węgiel ceny mogą być bardzo małe, a branże odsłonięte otrzymają bezpłatne dodatki. Czy limit jest na tyle na tyle. Jaka jest krytyka. że system handlu uprawnieniami do emisji w Europie powinien mieć mniejszą ilość kredytów i stworzyć większe redukcje emisji. Uzasadnione jest to. Roczne przydziały uprawnień do emisji w całej Europie w fazie II 2008-2017 wynoszą około 7 niższych niż poziom emisji w 2007 r. W fazie III 2017 r. 2020 przydziały zmniejszą się o około 1 7 rocznie Jeżeli w grudniu 2009 r. osiągniesz w Kopenhadze porozumienie globalne, UE zobowiązał się do dalszego 10 redukcji emisji do roku 2020. Jaki jest wpływ na emeryturę na węgiel. mechanizm redukcji emisji nie zależy od dostatecznego poziomu emisji Chociaż chcemy zobaczyć mniejsze całkowite przydziały, o ile liczba przydziałów wymaga redukcji emisji w normalnych warunkach gospodarczych, przejścia na emeryturę powodują redukcję emisji. System handlu uprawnieniami do emisji w UE nie działa. Ogrzewanie gazowe System handlu emisjami w UE nie ma wpływu na zatrudnienie. Obowiązek unijnego handlu wiązałby się z ograniczeniem f szkodliwych gazów cieplarnianych Ale to nie działa Cena za certyfikaty emisji spadła, co powoduje, że węgiel staje się bardziej atrakcyjny niż energia odnawialna. W idealnym świecie liberałów gospodarczych, każdy towar ma swoją cenę Ograniczona dostawa sprawia, że droższe towary i odwrotnie To jak rynki działają - co najmniej teoretycznie. W praktyce często wygląda inaczej, a jest to szczególnie prawdą, jeśli chodzi o handel emisjami, przedsiębiorstwo podlegające bardzo różnym prawom mechanizmu dyktowanego przez Unię Europejską. Ekonomiści generalnie pochwalił system handlu jako niemal idealny instrument redukcji szkodliwych emisji dwutlenku węgla W tym systemie przedsiębiorstwa kupują pozwolenia na zanieczyszczenia, z cenami ustalonymi w zależności od popytu i podaży, w skuteczny i samoregulujący sposób Firmy, które inwestują w technologię przyjazną dla środowiska trzeba kupić mniej certyfikatów, a może nawet pozostać w sprzedaży. Ale za ostatnie pół roku ceny za Certyfikaty CO2 spadły niemal w sposób ciągły, zmniejszając się o około połowę, do około 8 10 60 na tonę tonę Nawet zamknięcie ośmiu niemieckich elektrowni jądrowych w 2017 r., A co za tym idzie zwiększenie zapotrzebowania na moc węgla, znacznie utrudniało odwrócenie Trzeci trend. Michael Krhnert, przedsiębiorca zajmujący się emisjami w Berlinie, odnosi się do cen zanurzenia jako uboju i oczekuje, że będzie on kontynuowany Spirala kręci się w dół, mówi. System Isn t Working. Analysts w szwajcarskim banku UBS nawet posuwają się tak, aby ostrzegać, że ten pełzający upadek mógłby eskalować się w prawdziwy katastrofie System handlu nie działa, jest ich skandynawskim wnioskiem System handlu emisjami, kiedyś tak wysoko ceniony, wydaje się produkować nic więcej niż gorące powietrze. UE jest zaniepokojona. Komitet Przemysłu Parlamentu Europejskiego planuje głosowanie w tym miesiącu, czy Bruksela powinna obniżyć liczbę certyfikatów węglowych, jakie oferuje. Głosowanie za poparciem umożliwiłoby UE licytację na sprzedaż 1 4 mld mniej kredytów niż planowano w następnym okresie handlu od 2017 do 2020 r. Oszacowanie około 8 procent, jak można się spodziewać, spowoduje wzrost cen. Zdecydowanie ten rodzaj interwencji rynkowej ujawnia lukę w centrum projektowania systemu Politycy określają całkowitą ilość CO2 przemysł ten w UE może emitować, limit, który ma zastosowanie w przyszłości w przyszłości, bez żadnego sposobu na poznanie gospodarki, a tym samym popytu na certyfikaty handlowe, że pięć lat temu, kiedy Europa przeżywa boom gospodarczy, Bruksela była obfita w dostarczaniu firmom bezpłatnych certyfikatów na okres handlowy od 2008 do 2017 r. Firmy zmuszone były kupić tylko niewielką część swoich uprawnień do emisji, ale wkrótce wiele firm zmuszeni do zmniejszenia produkcji w wyniku kryzysu finansowego, a następnie kryzysu zadłużeniowego w Europie Niemcy zużyły mniej energii - o 8,8 procent mniej w 2017 r. - a przemysł jako całość wymagał niższej liczby certyfikatów niż oczekiwano. spółka Salzgitter AG, na przykład, zakończyła się nadwyżką ok. 7 mld milionów certyfikatów w latach 2008-2017, zgodnie z analizą brytyjskiej organizacji zajmującej się ochroną środowiska Sandbag, a nadwyżka ThyssenKruppa wyniosła około 6 milionów Daleko od dodatkowego czynnika kosztowego, krytycy, handel emisjami stał się źródłem dochodów takich firm. Opuszczanie Celu i Incentivepanies mogą sprzedawać swoje certyfikaty, lub mogą składować które mają być wykorzystane w następnym okresie handlu śmiertelną wadą jest to, że ta luka certyfikatów nie tylko przynosi ceny, ale również zmniejsza zachętę do inwestowania w nowoczesną technologię energetyczną. Ze świadectw tak tanich, generowanie energii z paliw szkodliwych dla środowiska staje się jeszcze bardziej dużo lepsze niż zwykle - co tłumaczy, że zużycie węgla brunatnego wzrosło o prawie 4 procent w 2017 r., co uniemożliwia ogólny trend. Im bardziej paradoksalne, to ceny CO2 są tak niskie, że częściowo z powodu miliardów niemieckich wydatków na energię odnawialną zmniejsza to zapotrzebowanie , a wraz z nią cena, co do świadectw emisji, co z kolei pozwala węglowym, znanym zagrożeniom dla klimatu, które mają być bardziej konkurencyjne Innymi słowy, handel emisjami nie powstrzymuje zmian klimatycznych, ale w rzeczywistości przyspiesza to. minister finansów w trudnym miejscu Wolfgang Schuble z Chrześcijańsko-Demokratycznej Partii Chrześcijańskiej Unii Angela Merkel CDU zamierzał wykorzystać dochody ze sprzedaży certyfikatów, aby ustalić, 2018, fundusz, który finansowałby projekty w izolacji cieplnej i innych obszarach Zespół firmy Schuble s przyjął cenę 17 na jeden certyfikat przy dokonywaniu obliczeń, ale przy certyfikatach będących w obrocie poniżej 10 na tej cenie, projekt mógłby sięgnąć krótkimi miliardami euro. Znaleziony biznes, w którym emitowane są certyfikaty emisji, traci cel i zachętę. W perspektywie czasowej jasne jest, że wprowadzenie podatku od emisji CO2 - kolejna alternatywna alternatywa była pierwotnie omawiana - byłoby bardziej wykonalne i skuteczniejsze. Inną możliwością byłoby ustanowienie limitów, a następnie ich zaostrzania co roku Walka między UE a resztą świata w związku z decyzją o tym, aby linie lotnicze przewożące do Europy lub z Europy kupiły certyfikaty emisji dwutlenku węgla, nie stanowią dodatkowego wsparcia dla handlu emisjami. Dla UE, w tym momencie , stało się to wyłącznie kwestią oszczędzania jego prestiżowego projektu. Krótko przed świętami Bożego Narodzenia w zeszłym roku Parlament Europejski głosował za zredukowaniem o 1 4000000000 Liczba certyfikatów sprzedanych Jeśli Komisja Przemysłu, Parlamentu Europejskiego jako całości i Rady Unii Europejskiej przestrzegają tego zalecenia, będzie to jasny sygnał, że wiele osób obawiało się od lat, pass Od teraz Bruksela zamierza odgrywać rolę banku centralnego, wydawać i zbierać certyfikaty emisji w zależności od tego, czy jest to właściwe, czy nie, UE będzie narażać się na ryzyko, że czas ten będzie nieustannie wykraczał poza to, a siły rynkowe, które były pierwotnie mające na celu ustalenie odpowiednich cen byłoby na zewnątrz patrząc. Zlokalizowane z Niemiec przez Ella Ornstein. EU systemu handlu uprawnieniami do emisji staje się dla przewoźników lotniczych. UE rozszerzenia unijnego systemu handlu emisjami EU ETS lub programu w celu włączenia lotnictwa przemysł wejdzie w życie z dniem 1 stycznia 2017 r. Uzupełnienie linii lotniczych do EU ETS było przedmiotem intensywnej i wzrastającej krytyki i ataku zarówno na poziomie przemysłu, jak i na poziomie l ast 12 miesięcy Prawne wyzwanie dla ważności europejskiego systemu handlu uprawnieniami do emisji, stosowanego w lotnictwie i które zostało zainicjowane przez Stowarzyszenie Transportu Lotniczego Ameryki, poparte przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Lotniczego IATA i Krajową Radę Powiatową Kanady NACC, w końcu zakończyło się wyrok Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości Grand Chamber opublikowany w dniu 21 grudnia 2017 r. Stowarzyszenie Transportu Lotniczego Ameryki, eav Sekretarz Stanu ds. Energii i Zmian Klimatu, sprawa C-366 10. Nieoczekiwanie, ETS zgodził się z wcześniejszą opinią ETS Rzecznik generalny w zakresie potwierdzania ważności kompleksowych pytań dotyczących EU ETS w odniesieniu do potencjalnie terytorialnego charakteru systemu stosowanego wobec linii lotniczych, niezależnie od tego, czy narusza on suwerenność przestrzeni powietrznej krajów spoza UE oraz czy system EU ETS pociąga za sobą bezprawne podatku od paliwa z naruszeniem Konwencji chicagowskiej z 1944 r., jak również innych dwustronnych umów o komunikacji lotniczej, zostały ustalone na korzyść UE le gabinetów i systemu stosowanego w lotnictwie. Sprawa ETS nie doprowadza w żaden sposób do zakończenia sporów prawnych i politycznych w tej sprawie. Linie lotnicze nadal aktywnie rozważają swoje możliwości dalszego działania prawnego w ramach procesu rozstrzygania sporów pod egidą UE ICAO Organizacja Międzynarodowej Organizacji Lotnictwa Cywilnego nadal jest prawdopodobnym forum do dalszego kwestionowania, że Stany Zjednoczone dążą do własnego prawodawstwa, co zabrania przewoźnikom z USA przestrzegania europejskiego systemu handlu uprawnieniami do emisji, a niektóre międzynarodowe przewoźników i stowarzyszenia branżowe zagrażają łatwym naruszeniom. Podczas gdy przemysł nadal bada sposoby, w jakie EU ETS może zostać zaatakowany, program wszedł w życie i jego operacja nie może być odroczona w oczekiwaniu na dalsze rozstrzyganie sporów co do jego ważności. Patrząc również na opcje dalszego wyzwań, przemysł lotniczy jest również zmuszony do pełnego uczestnictwa w programie Sche me. Znaczna większość linii lotniczych prowadzących operacje zi do UE są obecnie zobowiązane do monitorowania i zgłaszania emisji oraz przekazania uprawnień do emisji w odniesieniu do wszystkich lotów do iz portów lotniczych UE. Istnieje kilka ograniczonych wyłączeń, takich jak operatorzy z mniejszymi niż 243 loty do lub z UE przez 3 kolejne okresy 4-miesięczne oraz operatorów mający mniej niż 10 000 ton emisji na rok sprawozdawczy. Choć rok 2017 jest pierwszym rokiem, dla którego linie lotnicze są oficjalnie zobowiązane do oddania przydziałów, proces zgodności został trwają od 2009 r. Przedstawiliśmy w niniejszym briefingu kluczowe daty i kwestie zgodności, które operatorzy statków powietrznych napotykają naprzód. Jak to działa. EU ETS jest systemem handlu uprawnieniami do handlu, który nakłada limit emisji w sektorach objętych programem Emisje EUA są przydzielane każdemu operatorowi w obrębie przemysłu regulowanego w każdym roku sprawozdawczym Pod koniec każdego roku sprawozdawczego operator musi zrzec się uprawnień równych ts całkowitych emisji w roku sprawozdawczym lub w obliczu kary Operatorzy, którzy emitują więcej niż przydzielone emisje, muszą uzyskać dodatkowe uprawnienia do przekazania Można to osiągnąć poprzez zakup uprawnień na aukcji, zakupów uprawnień innych uczestników EU ETS lub zakup kredytów z korekcją dwutlenku węgla, takich jak CERs certyfikowane redukcje emisji i jednostki redukujące emisje ERU. CER to kredyty przyznane przez Organizację Narodów Zjednoczonych w sprawie redukcji emisji spowodowanych projektami redukcji emisji w krajach rozwijających się. ERU to również kredyty w zakresie redukcji emisji wydane przez ONZ, ale stanowią redukcje z projektów w krajach uprzemysłowionych Jeden CER lub ERU oznacza redukcję 1 tony CO2, a zatem może zostać przekazana przez operatora statków powietrznych, aby zrównoważyć 1 tonę emisji. Jednakże operatorzy mogą używać CER i ERU tylko w odniesieniu do 15 swoich zobowiązań dotyczących zgodności z prawem w 2017 r. i do 1 5 począwszy od roku 2017. Oprócz wymogu zrzeczenia się uprawnień, operatorzy są su w związku z tym nadrzędne ramy prawne regulujące lotnictwo w systemie EU ETS to dyrektywa UE 2008 101 WE, każde państwo członkowskie dokonało transpozycji wymogów dyrektywy do prawa krajowego w celu określenia w szczegółowo według ustawodawstwa krajowego w każdym państwie, jakie czynności należy wykonywać, aby ubiegać się o bezpłatne świadczenia, jak przestrzegać wymogów dotyczących monitorowania i sprawozdawczości oraz procesu przekazywania uprawnień do przestrzegania. Państwa członkowskie administrujące. W każdym państwie członkowskim odpowiedzialny jest wyznaczony właściwy organ do administrowania systemem EU ETS w odniesieniu do linii lotniczych Właściwy organ w Wielkiej Brytanii jest Agencją Środowiska. Kraje alokowane są do Państwa Członkowskiego, z którego większość lotów wykonuje. Ze względu na rolę londyńskiego lotniska Heathrow jako znaczącego centrum lotów do i z Europy, duża liczba linii lotniczych została przydzielona do Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, S bólu i Holandii działają również jako administrujące państwa dla dużej liczby przewoźników. Zarządzanie i licytowanie uprawnień EU ETS dzieli się na dwa okresy handlowe dla linii lotniczych 2017-2017 i 2017-2020. W okresie handlu na lata 2017-2017 całkowity kwota przydziałów na samoloty EUAA dostępne dla przemysłu lotniczego jest ograniczona do 97 średnich rocznych emisji lotniczych w latach 2004-2006, znanych jako historyczne emisje lotnicze lub 212.892.053 uprawnień lotniczych W okresie obowiązywania okresu handlowego 2017-2017 85 dostępnych miejsc przydziały będą przyznawane bezpłatnie liniami lotniczymi, a pozostałe 15 zostanie sprzedanych na aukcji przez państwa członkowskie. W okresie rozliczeniowym 2017-2020 Etap III całkowitego systemu handlu uprawnieniami do emisji w Europie, łączna kwota dostępnych uprawnień zmniejszy się do 95 z historycznych emisji lotniczych, lub 208.502.526 przydziałów na przewóz lotniczy 82 ogółem dostępnych przydziałów zostanie przydzielonych bezpłatnie, 15 zostanie sprzedanych na aukcji, a 3 zostanie przeznaczonych na specjalną rezerwę na nowe uczestników i szybko rozwijających się linii lotniczych. Przydział bezpłatnych uprawnień opiera się na podstawie wzorcowej ustalonej przez Komisję i całkowitej ilości tonokilometrów przewożonych przez każdego operatora w roku bazowym 2017 We wrześniu 2017 r. Komisja ustaliła punkt odniesienia dla Okres handlowy 2017-2017 przy 0 6422 przydziałów na 1000 tonokilometrów emisji i 0 6797 przydziałów na 1000 tonokilometrów na okres rozliczeniowy 2017-2020 Aby ustalić, ile bezpłatnych przydziałów zostanie przyznanych poszczególnym operatorom, państwa członkowskie pomnożą dane liczbowe wzorcowe za pomocą zweryfikowanych danych dotyczących tonokilometrów w 2017 r. dostarczonych przez państwa członkowskie lotnicze ostatnio były w trakcie publikowania indywidualnych liczb bezpłatnych kwot przydziału dla przedsiębiorstw lotniczych, które administrują. Państwa członkowskie rozdzielą bezpłatne uprawnienia operatorom do dnia 28 lutego 2017 r. kolejne lata zostaną wydane do 28 lutego każdego roku sprawozdawczego. Państwa członkowskie są również odpowiedzialne za licytację przydziałów Operatorzy będą mogli zakupić przydziały na specjalnych aukcjach EUAA dla linii lotniczych lub na aukcjach EUA otwartych dla wszystkich sektorów podlegających operatorom EU ETS. Operatorzy powinni zwrócić się do właściwego organu w wyznaczonym państwie członkowskim o daty aukcji. Roboty, sprzedaż i obrót uprawnieniami. Dzięki historycznej naturze ogólnej granicy lotów i wzrostowi lotnictwa międzynarodowego od 2006 r. Przydziały bezpłatnych bezpłatnych linii bezpłatnych, a także te, które można kupić na aukcji, będą niewystarczające do rzeczywistego natężenia ruchu, z w wyniku czego wiele przewoźników lotniczych innych niż potencjalnie te, które mają upadające operacje, nieuchronnie muszą stać się nabywcami netto uprawnień do emisji, jeśli mają podtrzymywać, nie mówiąc już o zwiększeniu ich bieżącej działalności. Każde państwo członkowskie posiada krajowy rejestr ETS, a w celu zakupu lub sprzedać uprawnienia, operatorzy muszą otworzyć konto w odpowiednich państwach członkowskich rejestracyjnych również dystrybuować bezpłatne pozwolenia ana przez uznanie operatorów rejestrów podmiotów gospodarczych Operatorzy, którzy nie otworzyli swojego konta, mogą składać wnioski o pracę online w witrynie internetowej rejestru odpowiedniego państwa członkowskiego Po zarejestrowaniu konta rejestracyjnego linie lotnicze mogą zakupić dodatkowe dodatki od innych uczestników EU ETS bezpośrednio poprzez wymianę dwutlenku węgla jak Bluenext lub przez brokerów węglowych. Recordowanie cen niskoemisyjnych spowodowało, że wiele linii lotniczych zaczęło zakupić uprawnienia już w ostatnich miesiącach ceny węgla spadły w znacznym stopniu z powodu nadmiernego zaopatrzenia i narastającego kryzysu w strefie euro Na przykład EUA rozpoczęła się w 2017 roku w 14-24, osiągnęła szczyt w wysokości 17 42 na początku maja 2017 r., a następnie spadł o ponad 50 do poziomu 6 30 w połowie grudnia 2017 r. Podczas gdy spadające ceny doprowadziły wielu uczestników EU ETS do rezerwowania zapasów, a ceny są tanie, inni kupujący czekają, czy ceny nadal spadają. W grudniu 2017 r. Komisja Europejska podjęła starania o podtrzymanie cen EUA na rzecz wniosku wymagającego anulowanie potencjalnie 1 miliarda dodatków na poczet fazy III EU ETS na lata 2017-2020 Może to doprowadzić do zmniejszenia całkowitego kresu EU ETS o 8, a tym samym dążyć do obniżenia poziomu emisji dwutlenku węgla do poziomu węgla ceny wzrosły pod koniec grudnia po ogłoszeniu głosowania w Parlamencie Europejskim, ale od tamtej pory spadły na dzień publikacji 18 stycznia 2017 r. benchmark EUA wynosiła 6 75. Monitorowanie i raportowanie emisji i przekazywanie uprawnień. Operatorzy powinni mieć monitorowały roczne emisje zgodnie z zatwierdzonymi planami od dnia 1 stycznia 2017 r. Do dnia 31 marca 2017 r. muszą przedłożyć zrewidowane sprawozdania dotyczące emisji dotyczące swoich danych o emisji z 2017 r., ale nie są zobowiązane do przekazania uprawnień do emisji z 2017 r. Jednakże od dnia 1 stycznia 2017 r. a następnie przez cały rok sprawozdawczy operatorzy muszą monitorować emisje zgodnie z zatwierdzonym planem monitorowania emisji i muszą oddać przydziały odpowiadające ich całkowitej rocznej emisji dla każdego roku sprawozdawczego Do 31 marca po każdym roku sprawozdawczym tj. 31 marca 2017 r. w roku sprawozdawczym 2017 operatorzy muszą zebrać dane dotyczące emisji i przygotować roczne sprawozdanie dotyczące emisji Sprawozdanie musi zostać zweryfikowane przez niezależnego akredytowanego weryfikatora i przedkłada właściwemu organowi w wyznaczonym państwie członkowskim do zatwierdzenia Do dnia 30 kwietnia następnego roku sprawozdawczego, tj. dnia 30 kwietnia 2017 r. na rok sprawozdawczy 2017, podmioty gospodarcze muszą oddać uprawnienia do emisji równe ich całkowitej rocznej emisji za poprzedni rok sprawozdawczy Jak wspomniano powyżej, liczba przewoźników była dodatkiem do zapasów, a ceny węgla były niskie, w celu uznania nadwyżki, którą będą musieli oddać w kwietniu 2017 r. Inni przewoźnicy powinni zasięgnąć porady prawnej i finansowej w odniesieniu do każdej decyzji o rozpoczęciu przyznawania przydziałów i terminu ich transakcje dotyczące wymiany dwutlenku węgla. Dyrektywa przewiduje karę w wysokości 100 za tonę emitowanego CO2, w przypadku którego nie jest oddawany dodatek Niedobór zostanie również dodany do całkowitych wielkości emisji operatora na następny rok Ostatecznie państwa członkowskie mogą również zażądać, aby zakaz działalności był trzymany na upartych przestępców. Indywidualne państwa członkowskie przewidziały również dodatkowe sankcje w ustawodawstwie krajowym wdrażającym dyrektywę W Wielkiej Brytanii na przykład kary za nieprzedłożenie planu emisji w terminie, nie monitorowanie lub zgłaszanie emisji, niezgodność z planem emisji lub powiadomieniami wydanymi przez środowisko Agencja wykracza poza te, których dotyczy dyrektywa Grzywny zgodnie z obowiązującymi przepisami brytyjskimi od 500 do 3750 z dodatkowymi karami dziennymi w wysokości od 50 do maksymalnej kwoty 33 750 W przypadku, gdy grzywna nie zostanie zapłacona w ciągu sześciu sześciu miesięcy lub nakaz zapłaty UE, brytyjska Agencja Ochrony Środowiska może zatrzymać dowolny statek powietrzny obsługiwany przez operatora W tym, co zakłada się w ekstremalnych przypadkach, jeśli jest persis na przykład przez okres ponad 56 dni, agencja ds. środowiska może potencjalnie sprzedać statek powietrzny bez urlopu. Co należy zrobić, aby operatorzy statków powietrznych postępowali zgodnie z wymaganiami. Wyzwania i krytyka UE ETS z międzynarodowej społeczności linii lotniczych nie będzie miało szans na opóznienie w najbliższym czasie. Jednakże ciągła zgodność jest również niezbędnym procesem, który trwa od 2009 r. I operatorzy powinni już mieć do dyspozycji. Przedstawili swój plan monitorowania emisji i plan monitorowania w celu zatwierdzenia właściwemu organowi w 2017 r. zgodnie z ich planem porównawczym i przedłożyły w marcu 2017 r. zweryfikowane dane z 2017 r. właściwemu organowi. Dane dotyczące emisji w 2017 r. zgodnie z zatwierdzonym planem monitorowania i przedłożonymi skontrolowanymi danymi z 2017 r. do właściwego organu do marca 2017 r. Dane dotyczące emisji w 2017 r. zgodnie z ich appr planowany plan monitorowania. Operatorzy naprzód powinni przygotować raport dotyczący emisji z 2017 r. w celu weryfikacji i przedstawić właściwemu organowi do dnia 31 marca 2017 r. Ukończenie audytora w celu sprawdzenia sprawozdania z ich emisji w 2017 r. oraz zaplanowanie audytu z wyprzedzeniem w terminie 31 marca 2017 r..Przyłącz do rachunku rejestracyjnego z odpowiednim emisją Państwa Członkowskiego. Emitenci są zgodni ze swoim zatwierdzonym planem monitorowania w 2017 r. Dodatki dodatkowe od pozostałych uczestników EU ETS, na aukcji lub poprzez zakup CER i ERU w celu pokrycia niedoboru ich dodatków nieobjętych przez nieodpłatne przydziały. Przedstawić zweryfikowany raport o emisji z 2017 r. do organu regulacyjnego do dnia 31 marca 2017 r. Wysokość przydziałów równa całkowitej zweryfikowanej emisji na 2017 r. do dnia 31 kwietnia 2017 r. Zespół regulacyjny ds. lotnictwa w HFW brał udział w niedawnej sprawie ETS w imieniu przemysłu lotniczego interwenientami związkowymi i nadal doradzamy naszym klientom linii lotniczych w odniesieniu do przestrzegania i potencjalnego dalszego wyzwania dla EU ETS. Aby uzyskać więcej informacji, skontaktuj się z Konstantinos Adamantopoulos, Partnerem, pod numerem 32 2 643 3401 lub lub z Sue Barham Partner, pod numerem 44 0 20 7264 8309 lub partnerem Richarda Gimblett, na 44 0 20 7264 8016 lub Charles Cockrell Współpracuj, na 971 4 423 0555 lub lub ze swoim zwykłym kontakcie z HFW. Sue Barham Consultant. Richard Gimblett Partner.
No comments:
Post a Comment